Veckans lista

Nu tänkte jag börja med nåt nytt här på bloggen. Jag kallar de veckans lista och jag tänkte göra en lista varje freda om vad som helst. dagens lista är 5 underbara saker om sommaren

1. Bara ben, jag älskar att ha bara ben på sommaren. Särskilt sådär på slutet när dom har blivit underbart bruna.om inte annat kan man alltid fuska med brun utan sol.



2. grillning. Att grilla är underbart. man sitter tillsammans runt grillen och paratar och väntar på att maten ska blir klar. Efterråt kanske man spelar kroket (lite nördigt, men jag äger) eller spelar sällskaps spel.



3. Stranden. Visst är den härligt att ligga på stranden och sola en hel da. Inte göra nåt utan bara ligga där och låta sej stekas.



4. Solkläningar. i alla dess former och färger, helt underbara!

5. Solen. behöver jag säga mer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0