Strike... or not

Vem kunde ha trot att de kunda vara så kul att åka buss... Idag bestämde jag, Nathalie och Sarah att vi skulle gå och bowla. Först åkte vi till mariatorget för att bowla där, och när vi kommer ditt säger dom att de inte har nåra lediga baner tills på måndag. Aha de va ju jätte skoj liksom, man kunde ju inte boka på nätet då borde man ju kunna få banor på plats. Aja. Vi fortsatte till Sveavägen för att bowla där. Tror ni att dom hade några lediga platser. Nee, de hade dom inte. Lite sura och väldigt trötta började vi åka hemmåt. Men de va faktiskt ganska roligt att åka buss, man kan kanske inte tro de men de va liksom de roligaste på hela dan. (vi åkte ganska mycke buss)

Nu tänker jag i alla fall se en film eller nåt, vi har typ 400 kanaler (mamma beställde nån ny tv grej) så nåt bra måste ju gå.

pöws

Vad ska jag göra med mitt hår?

I  dag konstaterade jag att mitt hår faktiskt blivit ganska lågnt, men nu vill jag göra nåt med det. För ett tag sen fick jag en impuls att klippa lugg - stort misstag. Nu vill jag hellre sattsa på nåt fräcsht som mittbena eller så. Att ha kort hår är ju ascollt, men bara om man passar i det kolla bara på Agyness Deyn hon passar ju as bra i kort hår liksom.
  image3
Agynnes på Oscar de la Rentas höst visning

Plugg, plugg, plugg

Den senaste veckan har vart otroligt stressig. Uppsatser och redovisningar hela tiden, skönt att det snart är påsklov. Efter det är det prao och sen en efter lägntad skidresa. Det blir ganska mycket ledigt så jag kommer nog missa massa i skolan , men orka bry sig liksom. Aja nu måste jag gå och skriva lite svenska men har är veckans
outfit, gulligt från Peter Jensens höst visning.

  image1

Woho

Nu börjar Acne äntligen säljas på nätet, i love them. Synd bara att dem inte gjorde mer skor.
www.acnejeans.comimage2

Alltså, vad tänker folk med?

Hur kunde Charlotte Perelli vinna melodifestivalen - hallå finns  någon tråkigare månniska i världen, förutom Carola då. Men visst ser hon väldigt läskig ut. För mycket plastikoperationer och för mycket silikon. Och vem va det som sa att hon hade aneroxia för den personen måste ju haft fel på synen eller nåt. Charlotte Perelli är ju inte direkt smal liksom, hon är 1,66 lång och väger typ 55 kilo. Jag är 1,73 och väger 52 och jag är inte direkt supersmal.

Björn Gustavsson är ju den enda anledningen att man kollar på melodifestivalen, har är ju skit kul. Luke däremot - bort med honom, svt har ju redan haft honom förra året han är väldigt tråkig.

Synd att folk röstade på Charlotte ännu ett år kommer vi komma dåligt i Eurovision, kunde inte folk rösta lite roligare Perelli är så enfoooooooormig!

RSS 2.0