Torsdag

Idag har vart ännu en tråkig dag. Den började med att jag vacknade av tandvärk, jävla tandställning, men vad gör man inte för snygga tänder.  Sen tog jag en alvedon och gick upp. Första lektionen i skolan var teknik. blääää :(. Men vi labbade och jag o Nordh petade lite med elmätar mojängerna lite här o var (sthal hade elektrisk späning i armhålan). efter de va de dags för lunch. Grönsaksgratäng. Jag kunde knappt tugga, så jag fick inte i mej så mycket. På eftermiddan hade vi Idrotts prov, hur bra tror ni det gick på det. Jag blir glad om jag har ett rätt lixom. Jag hade pluggat på helt fel saker, ska nog klaga lite på jossan imorron ;) Sen åkte jag hem och hamnade framför datan. Jo jag han skriva en krönika i svenskan också så det va ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0