Torsdag

Nu har jag i alla fall kommit hem från doktorn, så nu får ni veta hur min dag har varit

Jag gick upp som vanligt och så, kollade lite på vakna med the voice. Sen tog jag bussen till skolan. dagens första, och enda lektion var teknik. blä. jag fattade typ ingenting av de jag gjorde, jätte bra lixom. jag kopplade bara ihop sladdar lite si och så. Till lunch fick vi köttsoppa och pannkakor, vilket va helt ok även fast jag åt de igår kväll. Sen splade vi lite kort och sen stack jag hem. Alla andra skulle ha idrott men jag slapp. jippi. så jag åkte hem och kokade mej en kopp te´ och började på mitt repotage om invandrares situation i sverig, sen läste jag lite, nördig som jag är. Efter de tog jag bussen till doktorn. dom skulle kolla på min tå, men som tur såg den bra ut. men jag får fortfarande inte träna. mamma sa att jag nog inte kommer att få träna på resten av terminen. Pappa sa att det nog inte var så bra för tån att gå så mkt (han syftade på att vi va i stan igår) men jag hoppas att dom inte håller på att tjata så till på sönda, för då kmr dom inte låta mej åka till grönan, vilket är väldigt taskigt. Aja sen kom pappa och hämta mej och så hamnade jag här och började prata med nathalie. Hehe vi hade ett lite udda samtal.

gabriella´ säger:

tjo snattelateli

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

heej*

gabriella´ säger:

men de e inte så farligt...

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

de beror på....!

gabriella´ säger:

jaja

gabriella´ säger:

men du är säkert jätte sexig i glasögon

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

hehe...

gabriella´ säger:

jag har facktiskt tandställning

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

ja...

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

då kan vi bilda nörd team....

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

hehehe...

gabriella´ säger:

haha

gabriella´ säger:

japp

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

asså jag har upptäckt att jag typ är missbrukare av ordet hehe....

gabriella´ säger:

hehe

gabriella´ säger:

men jag förstår jag me

Be för mig på fredag kl 14.30!!! säger:

hemskt eller vad?! jag skriver det typ hela tiden på min blogg

gabriella´ säger:

hehe ...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kolla på min blogg så kmr ni att märka det...

2008-05-22 @ 16:12:59
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0