Tisdag

I morron har vi prov (igen) fast den här gången i matte. Har pluggat as mycke men tycker inte att de hjälper nåt, känner mej dummare och dummare för varje gång.
idag har vart en otroligt tråkig dag. Först började vi vår nya kurs (typ bara teknik, jippi NOT) med björn. Han höll typ en föreläsning i två timmar om elektricitet. Jag var liksom i trans då och tog inte in ett ord av vad han sa. Sen va det lunch, slottstek och potatis helt ok facktiskt. Efter lunch hade vi spanska med victorm, jag panik pluggade som attan i sista minuten till ett prov vi skulle ha, men tydligen ändrade han sej (som vanligt) så vi ska ha det nästa gång i stället. Allt pluggande för jäves. Sen hade vi EA och då "pluggade" jag inför matte provet. Efter skolan gick jag, nordh, ellinor, challe, emma och sofia till centrum då köpte jag två kläningar. Båda till skolavslutningen men har inte bestämt mej vilken jag ska ha då. Åkte hem till emma och sofia efter det och pluggade matte, vilket jag facktiskt gjorde då. Men vi drack te också
Älskar te´ dagens outfit kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0