Snattilati

Det här är min bästa kompis snatta som svarade på lite frågor åt mej*
love her

Ute- eller hemmakväll:
Hmm... tuff one men måste nog säga hemmakväll 
Lyx eller budget: Blir ju oftast budget men de e klart man föredrar Lyx !
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Det beror på...  men kanske jeans,linne och ett halsband
Favoritfilm: Oj, de blir svårt att räkna men en av favisarna är She´s the man...
Födelseort: Huddinge
Smeknamn: Snatta (inte av den anledningen du tror!)
Favoritfärg: Gul och Rosa. Du vet man är ju tjej...
Dröm prinssessa: ?
Har du varit kär: Nja
Maträtt: Mammas. Nej, jag vet faktiskt inte
Favorit Resemål: Många, men Thailand är härligt
Tycker inte om: Fjortisar
Senaste sjukhusvistelse: Ingen aning? Men det blir nog en snart ska ta gardasil sprutan
Vad gör du när du är uttråkad: Tittar på tv, film eller sätter mig vid datan.
Husdjur: Inge, men jag skulle inte ha något emot en liten hund!
Syskon: En lill syrra
Är du Internetberoende: Nej! men börjar nog bli ;)
Gillar du snö: Ibland. Beror på vem som blir mulad...
Vilken film såg du på bio senast: Superhero movie! Jag och tjejerna stog och valde mellan två filmer och kunde inte komma överens om vilken vi ville se så det fick bli en helt annan!
Senaste köpta skiva: Har inte köpt nån på typ hundra år, men däremot vann jag en för ungefär en vecka senn...
Tre saker jag vill ha varje dag: öhh, ingen aning?
Bästa känslan: När man är kär!
Värsta känslan: När man känner sig dålig (när man har dåligt själförtroende).
Önskar jag var bättre på: Skolan och Gympan
Senaste sak du sa: Ja!
Vad tycker du om dina grannar? Vilka menar du?!
Solar du ofta? Jag har bara solat solarium en gång...
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten, antar ja
Har du varit deprimerad? Nja, hurdå?
Tar du droger? Nej! Droger är ett big No,No
Är du kär? Nej, jag har nog snarare en fling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0