prov... blä

kommer inte ihåg om jag skrev de, men vi hade historie prov i torsdas och i dag fick vi resultaten. Det var snabbt om man jämför med catrin som tar typ 1 månad på sej att rätta dom. Aja jag fick i alla fall 38 av 40 vilket jag tyckte va skitbra gjort av mej, det räkte till ett MVG och jag trodde jag bara skulle få typ VG. Vi hade prov i onsdas i musik, vilket jag tror gick ganska dåligt. de som mest irreterar mej är att jag blanda ihop helnot- och halvnots- pause. men dom se ju likadana ut så det va väl förståligt. 

Nu ska jag i alla fall gå och äta parma pizza. det va ingen som orkade laga mat så jag och pappa åkte och köpte pizza, enda nackdelan va att jag inte fick i min tå som är så inlindad i nån sko att jag va tvungen att ta mammas gigantiska sko
kalla mej kalle anka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0