mysstund

just nu har jag fått en sådär mysig känsla. jag sitter här framför datan. pratar med lite kompisar och driker en stor kopp te´. Factiskt bara min andra... okej tredje för idag. Väntar på att dirty sexy money ska börja. de hade tydligen blivit framflyttat en halv timme...

I dag har vi haft en låååång no lektion. Björn slutade aldrig prata. på eftermiddadn hade vi idrott. jag kunde ju inte va med då men de va inte så organiserat. mohammed pratde med alla enskilt så man fick sköta sej själv lite. hoppas jag fick nån färg i alla fall börjar bli blek igen. Ett tag va jag ganska brun, precis när jag kommit hem från turkiet.

Aja nu ska jag nog gå och sätta på lite mer te´ vatten, pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0