middag

har precis ätit midd, det blev köttfärsbiffar med feta ost, potatis och lätt creme fraiche såser. Ja bidrog genom att göra sallad, vilket ja tyckte va tillräkligt jobbigt.

ja har lite problem, mitt konto står just nu på 17 kr, barnbidraget kommer i för sej imorrn. men den här månaden tänkte jag köpa 
ett  par shorts 149 kr på h&m
sommarlovskort, sl 550 kr
guldkort på grönana 1199 kr
ansiktsrengöring från artistry 357  kr

Så den här månadens budget blir väldigt tajt jag vet inte riktigt hur jag ska få tag på pengar så de räker men jag antar att jag får städa eller nåt hemma.
Men jag är inte säker på om jag ska köpa guldkortet, måste först se vilka kompisar som tänker göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0