Måndag

I dag har det vart en ganska lugn dag. Jag gick upp kl 9, slapp skolan :) woho. men sen åkte vi till vårdcentralen för att dom skulle kolla på min tå, men den såg bra ut så vi skulle inte behöva åka tillbaka igen. Men jag får inte träna på minst en vecka och de känns ju lite surt eftersom det är obligatorisk träning de närmaste gångerna. Sen så åt jag lunch och damsög undervåningen. Efter de hjälpte jag mamma att välja vad hon skulle ha på sej på anns 50- års fest som är snart. övertallade henne att ha en silvrig kjol från sthlm DG och en vit tröja från Mexx och ett par svarta och vita skor också från sthlm DG. Själv vet jag inte alls vad jag ska ha på mej jag funderar på att ha den chock rosa kläningen från Gina som är lite längre ner. Tänkte inhandla den imorron. Men jag vet inte om jag ska ha den på skolavslutningen så jag tänkte köpa den gröna också så får jag se vad jag bestämer mej för.

På lörda ska maria komfimera sej (hur man nu stavar det) och då vet jag inte heller va jag ska ha på mej tänkte nog ha nån utav dom jag köpte, men dom e så korta och man ska ju va i kyrkan så vi får se.

Efter klädprovningen åt jag och mamma kladdkaka som vi köpte på ICA Maxi i lördas as god, inte ens nordh kan göra godare ;). Sen så började jag sy om en utav mammas kläningar, så vi får se hur det blir men nu måste jag bara sy lite till på maskin så är den klar. Jag lovar att lägga ut en bild på den sen.

Puss 
 

Kommentarer
Postat av: erika

gubbi jag behöver inte ens anstränga mig för att göra en god , de är bara du som är sur för att jag köpte t-shirten ;)

2008-05-12 @ 18:08:51
URL: http://erikass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0