Lördag

Jag tänkte skriva lite va som hände igår. Jag gick upp ganska tidigt, runt 9. Och då åt jag ju frukost och så. Sen åkte ja till centrum för att träffa sthal. Vi skulle hitta nåt till maria i komfomation (asså jag kan verkligen inte stava) present. Det tog ett tag men sen hitta vi två tröjor på cubus som vi köpte, vi va lite slut på ideer. Sen åkte vi hem till Johanna och hämtade hennes svarta strumpbyxor, hon tänkte ha vita leggins men jag han stoppa henne. Vita leggins är verkligen fult. Aja sen åkte vi hem till mej och gjorde oss i ordning och sen åkte vi till kyrkan. Asså no ofence men komefationer är verkligen tråkiga. Den var lite rolig i början, maria gick i nån musik grupp så dom sjöng och lite så. Men sen börja prästen tala. Höll på att garva ihjäl mej när han sa vips grädde istället för visp grädde. Men sen fick jag, johanna och evelina skjus hem till maria och där åt vi och så. Jag är nog fortfarande mät från de. Sen så stack typ alla, jag var ju kvar sist. Ja bor ju tvärs över gatan så jag kunde sticka när jag ville.

Sen gick ja vid 11 och då satte jag mej vid datan och sen vid 1 somna jag

De va typ den dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0