Igår

jag kom på att jag aldrig berättade om igår. Vi åkte i alla fall till stan efter skolan igår och flummade lite. Vi började på Zara där emma köpte en jätte snygg kläning. Sen gick vi till Lindex för att hon behövde en ny bh att ha till kläningen. Sen gick vi vidare till De ny byggda Vero Moda som ligger på drottninggatanoch kollade på lite klänningar till skolavslutningen, men jag har ju redan köpt min. Sen fortsatte vi till Weekday för att erika skulle ha ett par nya jeans och då upptäckte emma att hon inte hade sin Zara påse. Så vi gick tillbaka till Vero Moda och letade där men hittade inget, så vi frågade i kassan och dom sa att det precis gick ut en tjej med en Zara påse. men det betyde ju inte att hon  hade tagit den så vi gick till lindex och frågade och så men ingen hade sett den. Då blev ju emma lite deppig så vi fick gå tillbaka och köpa en ny. Sen drog vi ialla fall till donken och åt. och sen drog vi igenom nåra affärer till. men de roligaste va när vi åkte med pendeln hem. Vi flummade lite och kutade mellan vagnarna på jakt efter enm någulunda snygg kille... haha. men vi hittade ingen så då åkte vi hem. de va typ de.Sen kom jag ju hem och så. och kollade på greys anatomy som jag by the way tycker blir sämre och sämre med tiden. och sen åt jag sparris soppa och en pannkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0