Hopp!

Sitter just nu och läser vecko revyn som damp ner i brevlådan i morse. Jag e så glad över att ha gjort alla läxer och prov nu så de e bara att slappa den lilla tid som är kvar av terminen. Efterskolan i da va jag hemma hos nathalie. Jag, charlie, ellinor, nordh, sofia och emma tog typ slut på hela hennes kylskåp. Vi va lite flummiga, okej kanske inte så flummiga men ändå. Vi spalde babel och hoppade studsmatta.

Här kommer lite bilder



Allas sexiga fötter



Ellinor....



alla, förutom jag då



Nordh försöker sej på en modell pose´



My name is bond. James bond



Sötaste...



Flygplan



Sofia i ett försök att härma venus vibrance reklamen...

Som ni ser hade vi lite skojj

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha!

Fint nordan!

2008-05-29 @ 23:10:07
Postat av: erika

hehe not anymore ;D

2008-05-30 @ 17:48:28
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0