Het...

Är det bara jag som tycker att snubben i Ladbrokes reklamen är lite het. Han står just nu på min lista över heta snubbar (fast alla är egentligen inte så heta jag gillar dom bara)

1. Alex Pettyfer, engelsk modell
2. Jude Law, men han är ju facktiskt riktigt snygg
3. Ed Westwick aka Chuck i GG
4. Cam Gigandet, han som va med i OC
5. Orlando Bloom, behöver man säga mer?
6.Chace Crawford aka Nate i GG  
7. Sean Faris, skådespelare
8. Ladbrokes snubben
9. Jim Strugess, han som är i 21
10. Thomas Dekker, ni vet han i heros
 

tia va egentligen han blonda i CSI new york, men han fick bli bort knuffad av ladbrokes snubben.

Jag ska försöka hitta lite bilder pa allihopa, så de kommer väl ett riktigt het inlägg snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0