hemma igen...

Nu har jag (tyvärr) kommit hem igen, har vart i turkiet två veckor och blivit ordentligt brun. Snatta är total avis (hehe) men man kan ju alltid solasolarium. Det va ju skönt att vara borta och så men det känns som jag missat as mycket. Jag är mest sur över att jag missade fias spelning på gula villan i söndas dom skulle tydligen ha vart skit bra (enlig snatta i alla fall) men dom spelar den 25 igen, woho.

Skolavslutningen närmar sej och jag har lite panik men jag har hittat ett par as söta skor på Din Sko för bara 299 kr värsta fyndet. Kläningen är jag däremot lite tveksam över jag hittade en fin grön som jag funderar på...

Nu ska jag och snatta umgås lite men jag lovar att lägga ut en bild på mina framtida nya skor.
pöws

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt att ha dig tillbaka*

2008-05-06 @ 15:55:33
URL: http://Nathaliepeaches.blogg.se
Postat av: erika

haha nödvändigt att skriva de där hon sitter brevid dig snatta ;D

2008-05-06 @ 19:31:02
URL: http://erikass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0