Helgen

Det har hänt så himla mkt i helgen, det är därför jag inte hunnit blogga...
Ialla fall. festen blev värsta succen Ann hade ingen aning om att vi skulle ha en fest för henne. Hon blev i lurad att hon skulle hem till en kompis och kolla på melodifestivalen. Aja kul had, även fast det va jag som va yngst på hela stället. 
I söndas åkte jag, nordh, nathalie, ellinor, johanna och charlie till grönan. Guldkortet införskaffades och vi hade kul som*** de roligaste va nog nordhs brööl. Ni skulle ha hört asså.
Jag fick panik köpa min morsdag present på presbyrån. Det blev ett lottpaket och en chokladkaka från anthon berg. inte så påhittigt men hon blev glad i alla fall. Tror hon tyckte att de va bra att jag hade köpt nåt eftersom jag inte vart hemma på hela morsdag. Direkt när jag kom hem kokade jag mej lite te´ och kollade på "stolthet och fördom" riktigt bra måste jag säja, men han som spelade mr darcy passade inte i rollen så bra. Jag skulle nog ge den 4/5 eller 8/10 de e ju samma sak, men ändå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0