Gossip girl

Snat kommer gossip girl tillbaka. Jag längtar facktisk, de va ju så mysigt att sitta varje tisadags kväll med en kopp te och kolla. Jag började saknade i morse när dom visade repris på alla avsnitt som har sänts. Jag han bara se två och sen åkte jag till mormor men de e facktiskt väldigtt bra.
Ja måste nog säga att Chuk är min favorit. Han är så där lagom bitchig och precis så ful att man nästan tycker han e snygg. Sen gillar jag nog Blair för hon e också så där bitchig. Nate gillar jag nog också, mest för att jag tycker att han är snygg och så hans karaktär är ju lite tråkig.
Däremot tycker jag inte att Dan och Serena passar ihop, och dom e ju par på riktigt. De va verkligen nåt jag inte trodde förns jag såg bilderna på dom

Aja Gossip Girl börjar ialla fall på Tisdag kl 8

XOXO gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0