Trötter

här sitter jag och är trött som vanligt... Men jag tänkte berätta lite om min helg. I torsdags så var jag ju hemma hos sarah som bor på dalarö, men de har jag redan berättat så aa... Men på fredan så kom sarah hit på morronen och så åkte vi till häringe slott för att fira midsommar. Där fikade vi lite och tog en promenix. Självklart så dansade vi små grodorna runt stången och sånt där man måste göra på midsommar. Efter det så åkte vi hem och åt sånt man ska äta på midsommar typ lax, sill och potatis. Sen tog vi en till promenad till och åt lite jordgubbstårta. På kvällen tittade vi på film och tröck i oss lite popcorn och nötter. Sen gick vi och la oss runt ett. När vi vackna på morronen så gjorde vi typ oss i ordning och sen stack vi till grönan... och det är typ de jag gjort i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0