Torsdag

Idag har de inte hänt så mkt grejer eller jo kanske lite grejer. Jag vackanade imorse och åt en banan. Jag gjorde mej i ordning och åkte till dalarö för att träffa sarah. Vi pratade åt glass, sen åkte vi lite på hennes moppe. hon visade mej runt på dalarö. Efter de åt vi lunch och spelade lite ps2 . Sen bestämde vi oss för att bada, så vi tog moppen och åkte till swechierbadet (mina stavnings skills kommer återigen fram). De va iskallt i luften men skit varmt i vattnet så vi doppade oss och sen tog vi moppen hem. Vi fick ganska många blickar när vi åkte där med bikini och blöta vita linen över... När vi värmt oss en stund åt vi en till glass och åkte runt lite till med moppen. vi satte oss på en brygga och pratade lite till. När jag skulle åke hem sen så åkte busschaförn förbi min hållplats, blev skit förbannad och rignde mamma och klagade. De kom en buss till efter en halvtimme så jag tog den lite halv förbannad. och när jag kom hem skrev jag ett argt mail till sl och nu hoppas jag att busschafören får sparken. Jag stog fan där och hoppade och vinkade. Vet ni vad han gjorde då? han vinckade tillbaka och fortsatte köra... jag är fortfarande skit sur men det börjar gå över, ska nog ta mej en ruta marbou så blir de bättre.
Dagens outfit kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0