tjockis test

eftersom jag just nu har grymt tråkigt så passar jag på att göra de här tjockis testet jag snodde av nathalie

brukar du äta?
[ ] Snökulor
[ ] geléhallon
[ ] Cocosstång
[ ] lysmelk
[ ] lakritsfiskar
[x] fruktnappar
[ ] knäck
[ ] fudge
[ ] sockervadd
[ ] karameller
[  kexchoklad
[x] fizzy flaskor 
[ ] klubbor
[x] Marabou choklad


Summa: 3

gillar du?
[x] hamburgare
[x] pizza
[x] pommes frites
[x] tårta
[x] bullar
[x] munkar
[ ] våfflor
[x] pannkakor

Summa: 7



vart gillar du att äta?
[x] McDonald´s
[ ] Max
[x] Pizzeria
[ ] Burger King
[ ] Glassbar
[ ] Hard Rock Café
[ ] Buffé
[x] Kina/Thairesturang
[ ] Sibylla
[ ] gatukök

Summa: 3


dricka?
[ ] jul/påskmust
[x] sprite
[x] cola
[ ] fanta
[x] alkohol
[ ] red bull
[ ] o´boy
[ ] saft

Summa:3


TOTALSUMMA: 16, nära att bli ett anorexiabarn där. Ändå så är jag inte sådär jätt smal direkt...

1-15 = anorexiabarn 
15-25 = normal
25-35 = mullig
35-40 = FETTO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0