Tisdag

Okej i brist på annat tänkte skriva hur min dag har vart.
Jag gick upp runt 11 och åt frukost. Eller okej ett äpple och en kopp grönt te, men de e ju också frukost om man äter de på morronen, Sen titatde min syrra förbi en snabbis. Efter de stack jag till maria och gjorde ingenting, sen gick vi ut med hunden i spö regnet, inte ett hett tips. Särskilt inte om man har ballerina skor som vi hade. Fick ta av oss dom och gå barfota... folk kollade konstigt på oss. Efter de gick jag hem och åt lunch, sen kom miss duktig fram igen och damsög hela huset. Sen tog jag de efterlägntade badet, som i nt va så skönt jag hade föväntat mej. Sen gjorde jag sallad till maten och så åt jag. Jag kollade på GG och nu sitter jag här.

Ska nog gå och ta mej en kopp te, alltid ett bra tidsfördriv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0