söndag

Nu har typ halva dan gått så jag tänkte berätta vad jag har haft för mej. som jag sa tidigare dammsög ja och sen la ja mej och pressa i några timmar. man ser facktiskt lite skillnad. Sen åkte jag och mamma till akuten för hon tyckte att min tå (hennes ord) ser för jäklig ut. Vi hade värsta konstiga doktorn. han skrev ut ett recept på piller som jag ska äta i tio dagar nu. De värsta med dom va att man kunde få biverkningar som jag inte ens vill nämna. men vi får hoppas att jag inte får nån utav dom. Hoppas bara att man inte blir yr av dom som man blev av dom förra tabletterna jag fick, de va hemskt ibland kunde jag inte ens stå up.

Nu ska jag nog övertala mamma och pappa att spela lite kroket med mej. jag vet hur töntigt som helst men jag äger på de. sen ska jag nog hjälpa mamma göra grekisk sallad. vill smöra lite extra nu eftersom jag e lite pank....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

HaHa, jag spelade oxå kroket idag;P

2008-06-01 @ 19:05:52
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0