onsdag

snark. dagarna blir bara långsamare känns de som, men den här dagen har ändå vart ok. på förmiddan hade vi so, då fick vi gå till centrum och typ skriva ner innehålls förteckningar på varor och sånt. vet inte riktigt vad de skulle vara bra för men jag antar att de hade nåt med råvaror att göra. På gina vägrade dom säga vartifrån deras tröja kom, vilket va lite taskigt. Och när vi frågade en snubbe på clas ohlson vad en vattenkokare innehöll sa han bara typ stål och plast. hjälpsam va? Aja efter de va de lunch, fick kassler och potatis not so very god. Förredrog vårrullarna vi fick i måndags. Sen så möte 9orna i vår skola lärarn ai en fotbolls match. Jag och sofia satt tillsammans och pratatde om lite privata stuffs (jag vill inte avslöja dom) så vi hägnde inte direkt med. Brevid oss va de värsta fajten mellan två tjejer, men den ena av dom va typ den som skulle göra att sina kompisar blev sams men de gick inte så bra. här är vad jag hörde:

tjej 1: vad bråkar ni två om?
tjej 2: asså jag vill inte prata om de hon e en idiot
1: hon ville att jag skulle hälsa att hon inte vill prata med dej...
2: varför kunde hon inte ha sagt de själv?
1: för att hon inte ville prata med dej
2:...
1:...
2: men kan du gå nån gång då?
1: vaddå jag får väl va här om jag vill?
2: nej men gå sa ja
1: men du ska inte säga vad jag ska göra!
2: kan jag väl visst de, gå här ifrån!
1: din jävla hora!
2: hora kan du va själv
1:... (ger värs´ta bitchslappen till tjej nr 2)
2: huh...
1: (går iväg)
2: (börjar stor tjuta)

Okej de här kanske inte exakt rätt men nåt sånt vad de ialla fall, fotbollsmatchen blev genat mycke roligare när de här hände.

Nu har jag i alla fall vart duktig och skurat fönstrerna i köket. pappa kom precis hem med ett nytt bord som vi ska ha på vår nya ute plats. Jag lovar att ta bilder när den är klar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0