Måndag

Idag har vart värsta sköna dan. På förmiddan skulle vi egentligen ha haft teknik men björn (vår lärare) verkade inte veta vad vi skulle göra så vi fick gå ner på rudan och göra vad vi ville. Jag och tjejerna solade lite och doppade fötterna i vattnet. jätte mysigt. Sen va de lunch och då fick vi vårrullar med risoch sås. helt ok facktiskt. Efter lunch va de engelska då gjorde vi nåt läsförståelse test. ganska lätt, hade alla rätt. och sedan fick vi gå hem fast vi stack hem till nordh och käkade mat som blivit över från när hennes brorsa tog studenten, mer om de kan du läsa här.sen gick vi ner till stranden nordh bada lite. sen tog jag 24an hem och åt lite skaldjurspaj och sallad. fast jag fick inte ner så mkt har fett ont i magen av dom där jävla pillrerna jag måste ta hela tiden

Aja nu sitter jag i alla fall här och pratar med lite folk...
kanske kommer de ett inlägg lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0