Lördag

Sorry att jag inte uppdaterat idag. Har vart upptagen hela tiden... Så jag tänkte berätta vad jag har gjort idag. Nathalie sov här inatt, om jag inte berättade det. Så vi gick upp runt halv 10 och gjorde oss i ordning och så. Efter de tog vi tåget till tumba där johanna möte oss och så åkte vi hem till henne. Vi va inte där så länge, vi drog in till stan istället för att johanna och ellinor (som möte oss inne i stan) inte hade köpt någon present till emma och sofia. När vi kom in käkade vi på donken och sen träffade jag N. Jag och N gick runt lite inne i stan och så satte vi oss vid skeppsholmen. Sen va han tvungen att sticka så jag träffade tjejerna igen och så tog vi tåget hem. När jag kom hemåt jag middag med mamma, kollade lite på fotbollen (känner mej duktig, såg facktiskt allt förutom dom första 15 minuterna) sen kom pappa hem och jag och mamma åkte och hyrde film. De blev försoning (tänkte skriva mer om den lite senare) vi köpte också lite nobless och annan proviant. Sen när den va slut satte jag mej här. Försöker få lite rätsida på vad som händer imorron och efter de tänkte jag nog gå och lägga mej. Helt otroligt va, jag i säng innan 11 en lördag.

Haha, nu ska jag prata lite med nathalie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0