Helgen

I helgen har det hänt väldigt mycket jag kan börja från fredags kväll om jag kommer ihåg rätt så sov snatta här hos mej. Sen när vi vackande på lördan drog vi direkt till tumba och träffade johanna. efter det åkte vi in till stan för att leta present till emma och sofia. Sen träffade jag N också. På kvällen hade jag och mamma tjej kväll och hyrde försoning (vilket jag redan sagt men aja) Dagen efter så bestämde vi att vi skulle hem till ellinor, hon sa att vi fick komma när vi ville till och med kl 3 på natten om vi kände för de. Vi skulle komma kl 6 på morronen, men de smartas som jag e hade jag bet tjejerna ringa mej kl 5 och väcka mej, men jag hade lagt min mobil iarbetsrumet... så jag hörde den inte. Jag kom iallafall dit kl 9. Vi kollade på massor av skumma filmer och så, vi såg bland annat be kind rewind som va väldigt bra. På kvällen sen bestämde vi oss för att tälta så vi åkte till tumba igen och tältade där. På kvällen/natten fick vi också sällskap av viking och fille (de blev skit trågnr). Vi sov ingenting alls. Vid 5 tiden på morronen hade vi gett upp på att försöka sova så vi spelade kubb. Efter de åt vi frukost och sen gick vi och la oss. Mellan 7 och 11 sov jag facktiskt lite. Sedan så gjorde vi oss i ordning och åt lunch och lite sånt. Vid 4 tiden va vi tillbaka i handen då kom mamma och hämtade mej och nathalie och vi gjorde oss i ordning för emma och sofias geshia party som började 5, vi va kvar hemma hos dom tills halv 1 då åkte jag hem och gjorde mej i ordning och sov

De va min helg lite kortfatatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0