Ge dej!

Just nu sitter jag inne på playahead och snackar med lite kompisar... De e en snubbe (ska inte nämna namn) som vägrar ge sej.
Han började med att säga - hej sötis
och då svara jag - vem e du? 
-  jag e ***** vem e du?
-  jag heter gabriella. 
-  va söt du e. 
- Är du en såndär som försöker ragga på pea... Lyckat, de kommer aldrig att funka och om du vill få napp så får du komma med nåt bättre...
Då svarar människan, som inte verkar fatta:
- Ditt namn e fint
- Fattar inte du att de där va en diss?
Människan fattar fortfarande inte och säger:
- okej, hur mår du?
- men hallå fattar du inget jag dissar dej
- Men kan jag inte få din msn
- Men nej...  sluta nu, fattar du ingenting eller....
Nu verkar de som han har fattat
Men nej efter en kvart skriver han igen
- Vart bor du?
Detta svara jag inte på utan blockerad honom

Jag hatar folk som inte fattar, som en annan 26 åring som inte verkade fatta att jag inte ville..
men de e en annan historia

puss, hoppas N hör av sej imorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0