färdig packad

nu har jag packat färdigt. Kunde knappt stänga väskan men tillslut gick det. Nu sitter jag i alla fall här med dom jävla no papprerna framför mej. Jga orkar inte läsa igenom dom igen har gjort de typ 100 gånger, okej inte hundra men tre. Jag vill typ bajsa på dom, så trött är jag på dom. Jag funderar på att skita i alltihop och sitta där och inte veta ett skit, så ska jag nog göra. orkar inte mer. skolavslutningen e på tisdag och de påverkar ju inte betyget den här terminan.

PS. de här är mitt 100 inlägg

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du har packat inför????



kramar

2008-06-06 @ 17:25:53
Postat av: leia

vad är det du har packat inför????



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0