ett till fjortis test

FESTER

[/]
Jag blir full på folköl
[ ] Jag har sex med flera
[ ] Jag röker

SUMMA: 0.5

SJÄLVBILD

[x]
Jag försöker vara normal
[x] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] Jag tror att jag är tjugo
[x] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
[ ] Men jag har hånglat med samma kön för att det var kul
[x] Jag läser veckorevyn, solo eller nån liknande tidning
[x] Jag kramar istället för att säga hej
[x] Jag kindpussar folk
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder lunarspråk
[x] Jag lyssnar på radio- Skulle det va fjortis?!
[x] Jag lever för mina vänner
[ ] Skolan är inte viktig
[ ] Jag läser aldrig frivilligt
[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är
[x] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
x] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen och eller mellan två TV-serier på kvällen


SUMMA: 10


KLÄDER OCH STIL: JAG HAR/BÄR

[ ]
En I <3 NY tröja, fastän jag aldrig har varit i New York
[ ] Foundation på läpparna
[ ] Sveamössa
[ ] Ett plagg som det står SSS på, fastän jag inte seglar
[x] Lånade kläder dagligen- i dag i alla fall
[ ] En Henri Lloyd jacka
[x] Stora glasögon
[x] Fakeväska


SUMMA: 3

Ta summan av allt gånger tre för att få hur många procent fjortis du är: 0.5+10+3= 13x3=40.5 shit jag blev ju värsta fjortis har 40.5% liksom 


Kommentarer
Postat av: dagens fråga

Missa inte dagens fråga, ser fram emot Din åsikt!

2008-06-09 @ 09:40:40
URL: http://dagens_fraga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0