vad ska jag bli?

asså jag har ingen aning om vad jag ska bli när jag bli äldre. Jag skulle gärna vilja jobba med mode men det är ju typ sjuk svårt att lyckas. Jag har inte heller nån aning om vilken linje jag ska gå. De är ju sjukt svårt att bestäma sej. Pappas förslag på att skriva en lista på allt jag kan tänka mej att bli låter bättre och bättre... Jag ska nog börja redan ikväll. Men jag har iallafall börjat med uteslutnings metoden och jag har kommit fram till en sak. Jag ska inte gå bygg! så nu va det väl bara typ 16 linjer kvar att välja mellan. Jippi de kommer bara ta flera år för mej att lista ut.
jag lovaratt publicera listan med yrken när jag är klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0