Måndag

och så va de måndag idag igen. måndagar är veckans näst sämsta dag. Den värsta dagen på veckan är torsdagen. Inget roligt händer på torsdagar den dagen är bara seg.

Aja jag skulle ju berätta om min dag. Jag gick up sådär skit tidigt som vanligt och rumpade mej till jobbet. Ni vet nog redan vad som händer på jobbet så jag ska inte ta upp den historien igen. Efter jobbet va de egentligen meningen att jag skulle åka hem till erik, men de ville inte pappa. Även fast jag masserade honom på huvet gav han sej inte. Jag vet inte riktigt varför men ha sa att jag skulle vara hemma idag. Så vad ska man göra? Jag hade förväntat mej en helkväll med erik och istället sitter jag här...

Men helt fel va de faktiskt inte att stanna hemma. Mamma skulle ha en ny klocka så vi åkte upp till centrum för att se om de fanns nåra där, och de gjorde de. Så hon köpte en och frågade sen om jag ville kolla på nåt mer. Jag svara nej (fortfarande sur eftersom eftermiddan inte va som jag hasde planerat den) men sen ångrade jag mej direkt. Så vi gick in på Gina tricot, och tur va de för där hittade jag en kjol, en kläning och ett vitt linne (välbehövligt inte sant?) och efter de gick vi till hm där jag hittade en långärmad tröja som blir perfekt till hösten.

De va allt som har hänt idag, nu ska jag gå och färga mammas hår, sen kommer nog bilder på dom nya fynden.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0