Lördag

Idag har vart en ganska lång dag, så förbered er på ett lågnt inlägg. Eller de kanske inte blir sååå lågnt, men de kommer ta ett tag att skriva. Men nu ska vi inte förhasta oss utan vi börjar från början. Jag vaknade väldigt tidigt rut typ sju tiden av att de tjoades så mkt utanför. Jag orkade dock aldrig kolla vad de va utan försökte somna. Men de misslyckades jag ju totalt med så jag tittade på tv i två timmar istället. Visste ni att mellan kl halv 8 och halv 10  på morronen går de inget bra på tv. Så efter de gav jag upp och gick och åt frukost istället. När jag gjort mej iordning så tog vi bussen (!) in till gullmarsplan. Där byte vi till tunnelbana och sen bytte vi tunnelbana igen och sen så va vi framme på östermalamstorg. Därifrån gick vi till båtarna och tog en båt ut till fjäderholmarna. När vi kom ut dit så köpte jag en glass och sen gick vi runt hela ön. Efter de så åt vi mat. reiktigt gott facktiskt... Och sen började teatern vi så "fyra bröllop och ett bad". Den va ganska rolig facktiskt. De va med Hanna hedlund. Ulf brunnberg (han som är med i jönssonligan, vanheden ni vet), pernilla wahlgren, Linus wahlgren, petre nielsen och massa andra.
Den handlade om att Calle petersson (ulf brunnberg) ska gifta sej för tredja gången, han ska gifta sej med madelein (hanna hedlund) som är mycket yngre än honom. Madelein känner sej tvingad till att gifta sej med honom eftersom han räddade livet på henne. Fast de gjorde han inte utan hon trodde bara de. Sen när allting kommer fram så blir de sådär(ni fattar va?) och sen så ska massa andra gifta sej, typ hans dotter (pernillla wahlgren) och så. Men de roligaste är när han "gissa bajsset ola" kommer. För han har en tax som heter petter niklas. Men han glömmer alltid att säga att han pratar om sin tax så alla tror att han pratar om ja sin petter niklas. Och han ska fråga calles dotter då om hennes tax vill skaffa valpar med hans tax. Men eftersom han bara säjer petter niklas hela tiden så blir de lite konstigt. Askul, jag höll på att garva så att jag tjöt. hehe. När den va slut så tog vi i allafall båten hem. När vi gick förbi stureplan så föreslog jag att vi kunde äta där. Men jag blev nerröstad eftersom jag tydligen va den ända som va hungrig.  (jag smsa med erik samtidigt) och han tyckte att jag kunde ta en korv. Men då sa jag nåt, vet inte riktigt vad. Och då sa han att jag skulle åka hem till fille, och att han säkert bjöd på sin korv. Gud va jag skrattade då.

Haha, nu har jag iallafall hamnat här (igen) jag tänkte att de skulle vara några som va inne på msn så att man kunde få klarhet i vad som ska hända imorron. (ska kanske till tumba och träffa erik, men vet inte riktigt)
De här va de inlägget som kom idag, får se om jag orkar skriva ett till, men håll utkik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0