Hur tajt ska de vara??

idag hade jag mina tiger of sweden jeans. Eftersom de va första gången jag använde dom så va dom extremt tajta. Men tjejen i affären sa att de skulle vara så och att dom töjde sej. Själv får man knappt igen dom och hon i affären funderade på om jag inte behövde en mindre storlekt till och med. Jag vet inte hur de hade gått om dom hade vart ännu mindre. Just nu har jag stora blåmärken på höfterna för att jeansen satt så tajta. och varje toabesök var pest. Fick nästan lägga mej på golvet för att få igen dom igen...
Men hur tajta ska ett par jeans vara??


Kommentarer
Postat av: erika

vare därför du hade dom :-O

2008-07-16 @ 16:57:47
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0