Fredag

Jag vet att de förra inlägget är de tråkigaste ever. Och nu har jag kommit på vad jag ska skriva om. Min dag!
I förmidas va jag mamma och pappa på resturangen sholeh som ligger i närheten av vårt hus. De va väldigt god mat, man som vanligt fastnade jag vid grönsaksbordet. Brukar aldrig komma längre, i love grönsaker. Erik frågade mej om jag va vegetarian idag, men de är jag inte bara så att alla vet. Efter lunchen så cyklade jag, man måste ju ta sej fram på nåt sett nu när de är busstrejk, till raman där jag möte johanna, ellinor och nathalie. VI va där ett tag sen stck johanna och då drog vi vidare hem till charlotta. Där gjorde vi typ inget, jo visst ja! vi drack loka, haha. men sen åkte jag hem igen och åt lite till
De va min dag de. nu ska jag kolla på filmen kiss kiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0