gotland

ni kanske har märk att de va ett tag sen jag bloggade, för dom som har missat de har jag vart på gotland en vecka. Kom hem i onsdags men har inte haft chansen att sätta mej vid datorn. Men här kommer i alla fall ett inlägg. Bättre sent än aldrig, eller hur?

Hela veckan har varit ganska rolig tycker jag, särskilt i början då jag träffade maja och simon. Men dom stack hem till skåne redan tredje dagen så då blev jag ensam med mina föreldrar, vilket io för sej va lite trevligt de med. Dom två sista dagarna såg jag till att pressa extra mkt på stranden som låg typ 30 meter från hotellet. Är fortfarande röd som en kräfta, att de aldrig lägger sej. Med farhågor över attt allt ska flaggna bort så dränker jag mej själv i after sun både morron och kväll så min hud känns väldigt mjuk nu :).

Jag gjorde värsta fynden när jag va där också. Jag köpte en kjol på second hand, jätte gulligt mönster men den är typ två meter lång så jag ska klippa av den. Jag köpte också en tvättkorg (!) nu tänker ni "vad ska hon med en tvättkorg till?" men den är vit med tvättsymboler och allmänt jätte söt så jag va tvungen att köpa den. Just nu står den mitt på golvet och jag har ingen aning om vart jag ska göra va den men de löser väl sej.

De va typ de jag gjort en hel vecka (obs! väldigt kortfattat) och härligt har de varit. Idag har jag vart på jobbet, mindre härligt. Men man får väl kepp the eyes on the price. Vilket är den efterlängtatde lönen som kommer. Och de betyder ju shopping! 

Nu får ni ha de så bra, jag ska hoppa in i duschen. Känner mej inte så jätte fräsch. Luktar båder rök, rengöringsmedel och kaffe. Not nice asså... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0