me myself and I

Nu kommer ännu en såndär grej där ni får veta lite mer om mej.. hehe, jeg gillar dom men de är kanske bara jag som gör haha

Har du rökt?
Nope, visst är jag duktig
Har du snusat? Usch nej!
Har du legat i sängen brevid en tjej? Den här är lite konstig, men självklart har jag de
Har du blivit slagen allvarligt? nej...
Testat droger? njet
Hatar du någon? nja, ganska många faktisskt
Har några av dina vänner svikit dig? nepp, har super vänner
Vad har du haft för djur? har aldrig haft nåra som tur är.. :)
Favvofärg? Rosa och vit
Har du en bror?
japp, tre stycken faktiskt
Naturlig hårfärg? Blont.
Surfa vs. snowboard? måste nog säja surfa har aldrig testat men vill gärna
Kan du mer än två språk? ja, jag kan ju svenska och engelska och lite, och då menar jag ytterst lite spanska
Har du vart med om en olycka? nope, ingen allvarligare
Har du träffat en kändis?  nej aldrig träffat men sett flera
Har du lekt anden i glaset? Faktiskt inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0