its´ all about me!

Här får ni veta lite saker om mej...

ALLMÄNT...
Namn: Gabriella
Piercingar: Nope
Tatueringar: inte de heller, men funderar skulle inte vara helt fel med en på handleden a la victoria beckham
Längd: 1,73
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Blond! men önskar ja vore något blondare
Är du kär i någon: nej....
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, ett nytt hus sitter aldrig fel
Tänker du på självmord: ja, men skulle aldrig falla mej in att ta självmord
Tycker andra att du är attraktiv: de tror jag
Vilket shampoo använder du: vo5 absolut blond
Vilken parfym använder du: nina by nina ricci eller miss dior
Vad är du rädd för: hatar fåglar
Gillar du att tvätta: Nej, verkligen inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja, särsklit om nordh brölar


SENASTE...

Film du hyrde: Boogeyman och blind dating
Film du köpte: oj, länge sedan
Låten du lyssnade på: When the sun goes down - Arctic monkeys
Låten du hade på hjärnan: sweetest ass in the world
Låten du laddade ner: också ett tag sedan, va nåt med kleerup tror jag
Personen du ringde: Charlie
TV program du tittade på: vänner tror jag
Personen du tänkte på: nathalie


FAVORIT...

Mat: pasta med sås
Låt: do me a favor
Sak att göra: dricka te´
Sport: gymnastik
Dryck: hmm, te´ tror jag
Kläder: mitt vita linne, passar till allt
Film: vet inte riktigt...
Bil: jag gillar gula taxis


ANTAL...

Gånger du varit kär: jag har aldrig varit kär, kär liksom
Gånger ditt hjärta brustit: noll?
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet ej
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ tre eller nåt
Ärr du har på kroppen: många små, ett på fötterna ett på armbågen....


SENASTE...

Bok du läste: under täcket - marian keyes
Personen du fick mail av: hanna
Personen du fick brev av: min syster i såna fall, vem skickar brev?
Personen du fick sms av: Erik
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i julas typ, och då va de HELA


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: kolla nedan
Var det kul: ja ganska
Hur tidigt stiger du upp: om jag ska till skolan, kvart över 6
Gillar du att slåss: slapp poker ;P
Vad ska du göra ikväll: dricka te´ och sova

Är du seriös: haha inte ofta
Vad är du allergisk mot: mygbett
Var har du ont: mitt skrubbsår på knät :(
Använder du hårspray: alltid!
Kan du stå på händer: jajamensan
Favorit serie: Gossip Girl


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt!
Gillar du ketchup: ja, på korv
Är du glad nu: självklart
Var du glad igår: japp :)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nej...
Vad dansar du till: allt som låter
Stockholm är: mitt hem
Göteborg är: bästa shoppingen
Kan du sjunga: haha, ni ska bara veta
Mer värt än guld: kompisar
Spaghetti eller makaroner: pasta i allmänhet
Ett land jag helst vill besöka: new york, frankrike eller england
Ska bli skoj: ....
Ska inte bli skoj: att städa
Sparar till: kläder!
Väntar på: solen
Pålägg som gäller: keso
Dagens dryck: te´

Det va de, nu blir det nog inga fler inlägg i dag. ska nog dricka te´ och kolla lite på tv
pöws


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0