i brist på annat

I brist på annat att göra så yänkte jag fylla i de här (?? vet inte vad man ska kalla de) som jag snodde från erikas blogg

Senaste impulsköp:
Öhh... de va väldigt länge sen men måste väl säga en juice på statoil
Favoritlyxartikel:
Jag älskar min nya highligther från E. Funkhouser
Favoritfärg:
Ljus gul, vit och rosa
Favoritmärke:
hmm... svår en men får väl säga h&m och monki där hittar man alltid saker. Annars gör junkfood jätte fina t-shirts
Favvoskor:
mina vit högklackade skor från din sko, men aj så ont dom gör
Klädkonto per månad:
Ojdå svår fråga, vret inte riktigt
Mest överskattade affär:
Måste nog säja... Lindex, man tror att man ska hitta nåt där men de gör man aldrig
Mode jag aldrig vill se igen:
Gladiator skor, gud va jag hatar dom. De måste nog va de fulaste som finns på dennna jord (förutom foppa toflor)
Mode jag vill se igen:
Jag vill att stuprörs jeansen ska vara 4 ever
Senaste fyndet:
måste nog säga min snart inhandlade kläning från åhlens
Fulaste färgen på kläder:
beige, ingen ser bra ut i de. De är ett faktum!
Sämsta köp:
oj, en grön tröja med svarta prickar som jag hade på ett skolfoto usch och fy vad ful den är
Favoritprodukt på apoteket:
vaselin, im hooked de går liksom inte at tsluta med det
Bästa promenad:
med sofia en gång för jätte länge sen vi gick typ lågnt och bara pratade
Favoritdryck:
sprite zero, den dricks hårt här hemma
Äter lyxmiddag:
inte så ofta som jag skulle vilja
Favoritgata:
den bästa shoppinggatan är ju drottninggatan, där finns de mesta
Reser helst till:
jag är väldigt sugen på paris, men mamma och pappa tänker i andra banor
Bästa mikromaten:
popcorn!
En bra gå bort-present:
ett glatt humör
Älsklingsljud:
tysthet
Senaste upptäckt i Stockholm:
vasaparkens cafe, jätte mysigt!
Favvosajt:
nelly.com alltid fina kläder
Favvoblogg:
jag måste ju självklart säga min
Här bjuder jag mamma på middag:
de är hon som bjuder mej
Favoritförort:
stockholms innerstad?
Fikar gärna på:
gillar goerge coffe house inne på souk
Bästa lunchställe:
se ovan
Favoritgrönsak:
just nu är jag beatt av avokado
Favoritdjur:
gillar inte djur, men om jag måste säja nåt är det väl katt
Bil:
en nissan premiära
Stjärna jag vill träffa:
ohh, kate moss
Motionerar:
gymnastik, patetiska joggnings försök
Det dyraste jag köpt:
oj, vet inte mina föreldrar brukar ju betala såna dyra saker
Favoritprodukt på Systembolaget:
hehe ojdå :O
Bästa fyllekäket:
vet inte, vatten kanske?
Dansar helst till:
musik!
Senast gnolade:
do me a favor
Bästa romanen:
shoppaholic, om de nu är en roman?
Bästa diktsamlingen:
vem läser sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0