helgen

Den här helgen har varit ganska späckad, där av den dåliga uppdateringen. Men vi kan väl börja på fredagen. Jag åkte hem ganska tidigt på morronen till nathalie och solade och badade i poolen. Jag va där typ hela dagen. Sen åkte jag hem och grillade med mina föräldrar. På kvällen gick jag och la mej tidigt för att jag skulle upp ganska tidigt.

Lördag.

På lördan gick jag som sagt upp ganska tidigt (charlie rigndde och väkte mej). Sen gjorde jag mej i ordning och så. sen hämtade vi up charlie och åkte till tumba. Johanna fyllde år så vi firade henne. Först så pratde vi och skojsade sen åt vi och lite så. Sen drog vi och badade och hyrde film. Sen vid 1 tiden (på natten asså) träffade vi erik och några andra snubbar utanför ica i tumba. Sen stack vi hem och kollade på filmerna, erik följde med. Vi såg "blind dating" och "boggeyman 2" boggeyman va facktiskt läskig ibland. Fast den va också äklig. Aja sen vid 4 gick vi och la oss men upptäckte att tältet hade blivit invaderat av tveskjärtar. Så jag emma och sofia gick och la oss i vikings säng (johannas mammas killes barn) och resten låg kvar därute.

Söndag.
Johanna kom in och väkte oss runt kl 10 och då åt vi frukost, sen åt vi lite marängswish (har fortfarande inte lärt mej stava ordentligt) och sen kom erik. Vi badade lite till och sen åt vi middag. På kvällen tog vi tåget hem till haninge och nathalie där vi sov i deras husvagn. Runt halv tio tiden bestämde vi att vi va godissugna så vi cyklade, LÄS CYKLADE!!! till coop för att köpa godis. Jag som inte har cyklat på ett tag gjorde ganska bra ifrån mej på dit vägen.... Men sen när vi åkte hem så stannade vi ett tag, vet inte riktigt varför. Men vi stog i allafall helt stilla och då, DÅ! trillar jag. Jag stog helt stilla och bara ramla åt sidan. Tänk er en domino bricka som faller, ungefär så såg det ut. Fast jag had en cykel med mej i fallet. Sen kom vi i allafall tillbax och jag fick plåstra om mej, skrapade upp knät, och såp festade vi loss på godiset. Vid 2 tiden somnade vi helt slut. Men sen rignde fille 20 över 2. Jag fattade inte att de va min mobil som rignde utan började slå johanna med kudden för att jag trodde att det va hennes. Jag slutade genast när jag insåg att det var min mobil som rignde. Men då hade fille redan hunnit lägga på. De konstiga är att det bara va jag som vaknade av telefonen alla andra sov vidare....

Måndag.
Vi vaknade runt halv 11 och gick in och åt frukost och sminkade oss. Vid 1 tiden träffade vi erik och fille i centrum och sen gick vi tillbaka till nathalie och badde och sen drack vi te´ och kollade på film. Vi såg "parfymen" jag fattade ingenting av den typ han mördade folk och så gjorde han parfym typ(?) aja. Sen kom min kära moder och hämtade mej och så åt vi middag. De blev pasta med parmaskinka och italiensksås. Dagens samtals ämne blev gymnasie val. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja så pappa sa att jag skulle skriva en lista på yrken jag vill bli och sen skulle man kolla därefter. Vad vill jag bli? om någon vet hör gärna av er...

Det va min helg de, hoppas er har varit lika rolig som min (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0