Torsdag

I brist på annat att göra så tänkte jag berätta lite om min dag. Jag åkte till jobbet halv 8. Som vanligt började jag med att kocka kaffe, ni anar inte hur mycket kaffe de går åt där på en dag. Man får sätta på en ny kanna var 20nde minut... Efter de damsög jag lite och tömde papperskorgar (jätte skoj).  Sen drog jag vidare till BoConcept  och damsög lite där. Där fikade jag sedan med henrik, som va lite söt. Han va min typ av kille. Men aldelles för gammal, han va typ 25(!) Aja, han hade såna där fredrick glasögon (fredrik och filip you know), stuprörs jeans och en ljusblå skjorta. Sen åkte jag till farsta med far och shoppade och sen tbx till mio. Slutade vid 4 och åkte hem till ellinor och kollade på film tsm merd charlie. Vi såg "what happends in vegas" den va riktigt bra facktiskt.
De va typ de som hände. mamma hämtade mej och så åt vi middag och sen hamnade jag här. Försöker hjälpa charlotta med sin killproblem... :) Vi får se hur de går

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Visst var den!!

2008-07-18 @ 12:23:39
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0