Torsdag

Idag har det varit en ganska mysig dag. Om man bortser från fruktansvärt många små sår som jag har fått över hela benen. Jag börjar från början.
Jag vaknade imorse av min mobil som jag hade ställt på alarm, jag hade värsta konstiga signalen på. De är när sofia sjunger vänner låten, skrattar varje gång jag hör den. Sen gjorde jag mej i alla fall i ordning och sen kom johanna. Vi cyklade hem tilll nathalie och sen vidare till handenterminalen där vi träffade fille och erik. Sen drog vi till raman där vi badade och hade lite skoj. Efter de så åkte vi hem till charlotta för att kolla hur de va me henne (hon har vart sjuk typ sjukt länge). Idag va de framsteg, hon kunde prata! men bara lite och de va ju inte med hennes vanliga röst. men ändå! När vi  pratat en stund med sjuklingen så åkte vi hem till sussi och åt lite lunch, efter de fortsatte vi hem till johanna och kollade på film. Vi började att kolla på "the grudge" men den hackade så mkt så vi bytte till "dirty dancing". Klassiker. Eftersom vi kollade på filmen i johannas brors rum så fick vi ligga i sängarna och mysa. Jag fick dela säng med fille :P. Sen cyklade jag hem och då grillade vi hamburgare till midda (asså jag mamma och pappa) och sen hamnade jag här...

PS. om ni undrar var ifrån alla sår kommer så är de från dom jävla pedalerna på cykeln. Dom skrappar alltid emot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0