shopping lista

här är den:

Plånbok, tänkte mej en kviltad (stavnings skils någon?) i typ svart med guld detaljer eller nåt.
Venus breeze, hittade en förpakning med lödder och allt i för typ 200 (!)
Chinos, behöver verkligen ett par. De känns så somrigt med chinos och dom håller i höst också
En ny deo, min gamla börjar ta slut...
Ett par svarta pumps, har inga de pratar väl för sej själv.
En kuvertväska, tänkte mej typ gul eller grön känns mer fräscht.
Sovmask, min gamla börjar bli väldigt VÄLDIGT sliten.
Nagellack, skulle vilja ha i mer orange rosa färg.
Hudrengöring, vet inte riktig vad jag ska ha för nån men funderar på clinique eller nivea young be beautiful.
En lbd, alltid användbar min gamla sån är lite i kortaste lagret.
Vitt linne, en förbrukningsvara måste köpa minst 2 st.
Ett par gröna trosor med tillhörande bh från hm, de är typ svarta tiger ränder på dom.
Diorshow, har aldrig testat den men den sägs ju vara mascarornas rolls royce (rättstavat??)
Svart kofta, tappade bort min förra dom är ju så bra att bara dra på sej.
En väska, vet inte riktigt vad jag vill ha för nån men stor ska den vara.
Hanky pankys, lite onödigt att köpa äkta så tänkte köpa liknande från cubud i vitt och svart.
Vit långärmad tröga, som ni kanske märker har jag brist på basplagg.
Jeans, vet inte riktigt vilken färg men funderar på ett par puss&kram

De va de typ, trodde att den skulle bli längre än vad den blev...


Kommentarer
Postat av: nathalie

Quiltad ;)

2008-07-19 @ 10:44:00
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0