Planerad shopping

imorron på lunch rasten planerar jag och pappa att svänga förbi farsta centrum så att jag ska få köpa en vit kläning som finns på rea. Jag spannade på kläningen i våras, tänkte nämligen ha den till skolavslutningen men köpte den gröna istället. Har tänkt på den kläningen ett tag nu och ångrat att jag aldrig köpte den. Har nämligen trot att den va slut. Men gissa vad som hängde på en galge på gina tricots rea om inte den. Tyvärr hade dom bara i storlek 38 kvar. Men emma hade sett flera 36 i farsta så pappa sa att vi kunde åka dit och köpa den, bara för att jag skulle hålla tyst om den ett tag (har tjatat om den väldigt mycket den senaste dagen)
Aja nu ska jag gå och sätta på te vatten och äta lite muffin sen blir de hopp in i duschen och kanske lite läsning ^^
puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: emma

den fanns i 34 när jag va där! :)

2008-07-19 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0