Måndag

Hela dan har jag och mamma flägnt runt på stan och shoppat. Först va vi i ringen och kollad runt lite. På lindex där hittade jag en jätte söt kofta som jag köpte, den är typ ljus blå (bild kommer snart). Efter de åt vi en varsin big mac, jätte nyttigt i know men gott är de. Efter vi ätit så åkter vi runt lite till. Jag har hittat världens gulligaste skor på åhlens, dom är gula och almänt jätte fina. Men överallt är dom slut i min storlek, jag och mamma har idag vart på totalt 5 åhlens och inen hade dom i 38. jag tror att jag blir galen! Men i ren desperation (är de ett ord) så köpte jag ett par brun/vita ballerinaskor från nåt konstigt märke jag aldrig har hört talas om (också dom kommer sen) men dom va helt ok. På  hem vägen så köpte jag och mamma subway mackor som vi tog me oss hem och åt till midda.
Mitt i allt ihopa va jag hos tandläkaren också.
Ha de bra, dom nya köpen kmr strax

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vadå strax!? ;)

2008-07-08 @ 11:00:55
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0