hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter en helg i växjö (de är därför jag inte blogget). Där hans de med att fira jessica shoppa och bara almänt mysa.
Jag har verkligen fyndat tycker jag. Alla som känner mej vet att jag under en längre tid har klagat över att jag behöver ett par nya jeans. Men nu har jag köpt ett par. De blev ett par mörkblå från tiger som jag inhandlade på kompaniet. Jag verkligen älskar dom, dom kommer nog bli en stor hit i höst tsm med mina nya skor som jag köpte. Jag köpte två par skor. Dom där gula från åhlens jag tjatade om tidigare, dom fanns! förstå hur överlycklig jag blev när jag såg dom på hyllan, i min storlek också. Men dom andra skorna jag köpte va från din sko. Dom är i mocka och indian inspererade, dom va på rea så dom kostade bara 199 kr. Dom kommer slitas ordäntligt i höst.

Om ett tag hade jag tänkt fota allt, så de kanske kommer upp på bloggen imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0