gomorron

jag har precis pallrat mej upp ur sängen och ska börja göra mej i ordning. Idag ska jag hem till bror och kolla på hans nya hus. I dag stog de i tidningen att de skulle vara typ 25 grader och sol. Men icke, här är det grått, grått och ännu mer grått. Men de kanske spricker upp, jag skulle gärna få lite mera sol, inte minst i ansiktet. t'nk sen n'r marie kommer hem fr[n malta fyf va brun hon kommer vara och jag kommer vara varsta blekfisen mot henne. aja nu ska jag sminka mej och satta pa mej klader *helt plotsligt slutade vissa tangenter att fungera det ar darfar de bli lite konstigt har*
hoppas ni har en bra dag pows pa er
dagens outfit kmr lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0